sobota, 13 lutego 2016

Wiosenne kwiaty



     
Francja - Korsyka - kuflik 
Francja - Korsyka - Ghisonaccia - kufliki

   Trudną porę roku teraz mamy. Niełatwa jest dla tych co lubią kiedy wszystko kwitnie (tak, bardzo lubię) i dla tych co za oknem śniegu wyglądają.

   Czekając na piękną i pachnącą wiosnę prezentuję zdjęcia wiosennych kwiatów autorstwa mojego i Krzyśka. Fotki wykonane były w przeciągu kilku lat w Europie w miesiącu maju.







Nie potrafię wszystkich ich nazwać. Dlatego proszę tych co tu zajrzą do wspólnego uzupełnienia nazw. A jeśli gdzieś się pomyliłam, proszę o sprostowanie.



Wiosenne kwiaty są piękne.  Zapraszam.



A więc - co kwitnie w maju?



Francja - Korsyka - fiołek
Francja - Korsyka - przełęcz Bavella - fiołki

Francja - Korsyka
Francja - Korsyka - Ghisonaccia - ???

Niemcy - tulipan, bratek
Niemcy - Ahlbeck - tulipany, bratki

Niemcy - stokrotka
Niemcy - Nonnenhorn - stokrotki

Niemcy - magnolia
Niemcy - wyspa Mainau - rododendron

Czechy - Slavkov u Brna - nenufar
Czechy - Slavkov u Brna - nenufar

Czechy - Kromieryż - jaśmin
Czechy - Kromieryż - jaśmin

Czechy - Kromieryż
Czechy - Kromieryż - ???

Austria - Wiedeń
Austria - Wiedeń - ???

Austria - Wiedeń - róża
Austria - Wiedeń - róża

Szwajcaria - Schilthorn
Szwajcaria - Schilthorn - ???
Grecja - Vitsa
Grecja - Vitsa - ???

Grecja - Vitsa
Grecja - Vitsa - ???

Portugalia - Silves - magnolia
Portugalia - Silves - magnolia

Polska - Wapnica - kwitnąca jabłoń
Polska - Wapnica - kwitnąca jabłoń

Polska - Świnoujście - bratki
Polska - Świnoujście - bratki

4 komentarze:

  1. "Przyjrzyjcie się liliom w polu. Nie sieją, ani nie przędą, ale nawet Salomon w całej swej krasie nie był ubrany jak jedna z nich" Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam i obejrzałam zdjęcia wszystkich opublikowanych przez Ciebie postów. Ciekawy, dobrze zapowiadający się blog "Seniorki z plecakiem".
    Wpisuję go sobie na listę tych zaprzyjaźnionych i czekam na następne wrażenia z podróży.
    Póki co uścisków moc :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Będzie mi miło gościć Cię tutaj ponownie. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za poświęcenie czasu na zapoznanie się z moimi podróżami i wędrówkami. Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz ich dotyczący. Chciałam poinformować, że wszystkie zdjęcia są autorstwa mojego lub mojego męża.